Juliana Isteri Pak Itam.

23 Jun

Orang-orang kampung panas memperkatakan tentang perkahwinan Pak Itam dengan Juliana. Apa tak panasnya. Juliana yang berusia dalam lingkungan 17-18 tahun telah dikahwinkan dengan Pak Itam. Usia pengantin lelaki itu dah pun menjangkau 60 tahun. Sekali pandang, dia boleh dianggap sebagai datok kepada Juliana. Walaupun helaian rambut di kepala Pak Itam sudah boleh dibilang, tetapi susuk badannya masih nampak tegap dan gagah.

Perawan mentah itu hanya tunduk sayu. Makciknya telah awal awal lagi memperjelaskan keadaan. Selama tempoh tiga bulan Juliana akan dipinjamkan kepada Pak Itam. Meruap juga bulu romanya bila mengenangkan nasib tersebut. Tempoh pengabdian itu dirasakan terlalu panjang dan amat perit. Yang lebih dirisaukan ialah keadaan Pak Itam yang telah sekian lama berdendam terhadap Juliana. Seram sejuk tubuhnya bila berdepan dengan kenyataan yang sebegitu rupa. Namun Juliana terpaksa akur. Selama tempoh berkenaan, sekujur tubuhnya adalah hak milek Pak Itam.

Setelah bernikah di sebelah petang, malam itu juga Pak Itam membawa isterinya pulang. Lebih kurang jam 9 malam, Pak Itam pun melangkah masuk ke dalam bilik tidor. Isterinya sudah terlebih dulu memasuki bilek tersebut. Juliana kelihatan seolah olah sedang tidur. Lantaran tidak mahu mengejutkan isteri, Pak Itam dengan perlahan-lahan menaiki katil. Sebaik sahaja Pak Itam merebahkan badan, isterinya pun menyapa.

“Oh….!!!!! Pa…aakcik….. baru masuk ?” Tergagap gagap Juliana bersuara sambil beraleh kepada kedudukan mengiring mengadap Pak Itam. Kehadiran si tua itu disambut dengan perasaan yang agak keciwa. Dia berharap sangat agar Pak Itam tidak akan menidurinya. Namun hati kecil Juliana jelas menafikan segala kemungkinan tersebut. Amat tips ujudnya harapan, bahawa Pak Itam akan melepaskan peluang yang telah lama dinantikan.

“Ya Juliana sayang. Pacik dah masuk. Kejap lagi pakcik juga nak masuk kat kangkang tu”. Jawapan dari Pak Itam itu jelas berayatkan janji janji yang tidak disenangi oleh Juliana. Seram sejuk tubuhnya apabila mendengar hasrat yang sebegitu rupa. Baru beberapa jam dia diperisterikan, namun Juliana sudah berasa amat tidak selesa. Seketika kemudian, Pak Itam juga turut melabuhkan badan sambil mengiring mengadap Juliana. Di antara mereka berdua terselit sebuah bantal panjang yang sedang dipeluk oleh Juliana. Kononnya itulah benteng terakhir untuk melindungi pantat Juliana.

Juliana memejamkan mata sambil memeluk bantal itu dengan secukup kemas. Terlalu meluat dia untuk memandang muka Pak Itam. Dadanya bergelombang turun naik akibat pernafasan yang deras keluar masuk. Kaki Juliana mulai sejuk sejuk seram. Dia amat risau memikirkan, bilamasakah Pak Itam nak memulakan acara “malam pertama”. Namun jauh di lubuk hati, Juliana berharap semoga akan terselamat dari memenuhi tuntutan nafsu si tua itu. Jika boleh, dapatlah agar selaput daranya dipertahankan, setidak tidaknya hingga besok.

Sudah sepuluh tahun tidur Pak Itam tidor berseorangan. Tetapi mulai sekarang, keadaan tidaklah lagi sebegitu. Pak Itam kini telah ada isteri jelita untuk membahagiakan tidurnya. Keremajaan Juliana itu sudah pasti menjanjikan habuan lubang pantat yang cukup sempit. Pada ketika itu nafsu Pak Itam ternyata tambah bergelora. Dia nampak cukup bersedia untuk mengharung pantat Juliana. Malahan, sejak melihatkan tubuh isterinya berbaring tadi pun, pelir Pak Itam sudah mula terpacak.

Kecantikan wajah Juliana ditatap semahu hati. Penelitian yang sebegitu rupa hanya mempertingkatkan lagi penjanaan bahang syahwatnya. Kain Juliana agak terselak sikit pada bahagian betis. Kehalusan kulit yang putih melepak itu memang tidak terlepas dari tumpuan mata Pak Itam. Kepala pelirnya mula berdenyut sebagai petanda restu terhadap apa yang dilihat. Ekoran daripada rasa geram yang amat sangat, Pak Itam mengetap getapkan bibir. Kini sudah terhidang di hadapan matanya, sekujur tubuh perawan yang menawarkan seribu kesedapan.

Desak miang yang ketara itu, cuba dikawal sebaik mungkin. Pak Itam sedar bahawa dia tak perlu bertindak gelojoh. Bak kata pepatah “takkan lari gunung dikejar”. Sebentar lagi, perasmian pantat si cantik manis itu akan tetap menjadi habuannya. Tiada siapa pun yang boleh menyelamatkan Juliana daripada takdir tersebut. Benteng kesabaran Pak Itam kembali kukuh setelah dipersandarkan kepada hakikat tersebut. Seni gerak langkah asmaranya, mula diatur dengan penuh bijaksana. Pak Itam ingin memberikan Juliana sebaik baik kepuasan. Lebih lebih lagi pada persetubuhan sulung mereka nanti.

Dia pun mula menjamah tangan Juliana. Tersentak perawan itu apabila tangannya disentuhi. Meruap bulu roma Juliana akibat disagati kekasaran tapak tangan Pak Itam. Perawan mentah itu jadi kebuntuan. Dia tak tahu apa yang harus dilakukan. Lantaran sebegitu, Juliana hanya mampu mendiamkan diri. Dibiarkan saja Pak Itam berterusan mengosok gosok tangannya itu. Keluar masuk nafas Juliana menjadi semakin laju. Namun matanya tetap dipejamkan. Laku miang si tua itu, tidak tergamak untuk Juliana tontoni.

Selepas meraba tangan , tumpuan Pak Itam beralih pula ke arah pipi. Si tua itu mengerakkan muncungnya ke situ lalu mencium pipi Juliana. Mula mula dengan hanya satu das ciuman lembut. Sejurus kemudian diekori pula beberapa das lagi. Lama kelamaan pipi Juliana sudah bertalu-talu dihurungi hinggapan bibir Pak Itam. Ekoran dari taluan kucupan yang sebegitu ganas, kesunyian bilek tersebut telah dicemari bunyi nyaring yang berdenyit denyit.

Itulah kali pertama pipi Juliana dicium oleh lelaki yang se tua Pak Itam. Berderau darahnya apabila diperlakukan sedemian rupa. Juliana menyambut usaha Pak Itam itu dengan perasaan yang amat menjijikan. Ternyata Juliana sukar untuk menyesuaikan diri dengan suratan takdir yang telah menimpa dirinya. Dia dilanda kerisauan yang tiada berpenyelesaian. Mata Juliana mula terbuka luas seperti takutkan sesuatu. Pak Itam pula mengorak senyum. Hajat hajat miang jelas terselit di sebalik senyuman si tua itu.

Dalam pada itu, Juliana mulai sedar bahawa tubuhnya telah sah menjadi hak milek Pak Itam. Dia berkuasa untuk melakukan apa saja yang dikehendaki. Kesedaran itu membuatkan Juliana jadi serba salah. Bertambah resah dia mengenangkan nasib itu. Ketika rundungi sebak resah sedemikian, Juliana dilanda sesak nafas. Dadanya mula pantas turun naik. Kemasukan udara ke dalam dada menjadi tersekat sekat. Untuk melegakan keadaan, Juliana menelentangkan kedudukan tubuhnya. Selepas berbuat begitu, barulah saluran pernafasannya berjalan lebih lancar.

Pak Itam dengan bijaknya telah mengambil kesempatan terhadap perubahan kedudukan tersebut. Apa lagi, bantal peluk yang dah terlepas itu dengan pantas diketepikan. Julian jelas tergamam dengan kehilangan bantal peluk itu. Tidak diduga semasekali bahawa kealpaannya itu telah dipergunakan sebaik mungkin oleh Pak Itam. Kini benteng harapan yang se tipis itu pun telah berjaya dinafikan oleh Pak Itam. Dengan keadaan terlentang yang sebegitu rupa, serata bahagian hadapan tubuh Juliana sudah terserlah untuk diterokai oleh Pak Itam.

Peluang buat Pak Itam untuk melanjutkan penerokaan sudah pun terbuka luas. Tanpa berlengah lagi tangannya terus meraba-raba bahagian dada Juliana. Sekali lagi kelakuan Pak Itam itu amat tidak disenanginya. Namun Juliana tiada mempunyai jalan keluar melainkan terpaksa membiarkan segala tindakan tersebut. Tetek Juliana yang serba menggunung itu mula dihinggapi oleh belaian tangan Pak Itam. Dengan cukup minat jari jemari Pak Itam mengukur setiap pelusuk gunung susu itu yang masih beralaskan baju dan coli. Pemetaan itu dengan nyatanya membuktikan hakikat bahawa tetek Juliana cukup besar dan kental.

Oleh kerana Juliana tidak menunjukan sebarang respon penentangan, maka Pak Itam bertambah yakin untuk mengorak langkah seterusnya. Perlahan lahan tangannya menjalar masuk ke dalam baju Juliana. Pak Itam mempergunakan segala pengalaman dan kemahiran yang ada. Sedar sedar saja tangan Pak Itam sudah pun berjaya bertapak di dalam coli Juliana. Tindakan licik Pak Itam itu menyebabkan Juliana tidak sempat berfikir untuk menilai keadaan. Kementahan Juliana telah diperalatkan dengan sebaik yang mungkin. Yang jelasnya si remaja itu semakin hanyut ke dalam perangkap Pak Itam yang penuh bersendikan kematangan.

Walaupun Juliana bersikap “rela dalam paksa” namun dia mula terasa suatu perasaan yang lain macam. Dia menjadi keliru dan buntu untuk mentafsirkan selitan emosi yang tiba tiba menyelinap masuk. Ketika berdepan dengan persoalan yang tiada berjawapan itu, Juliana juga dapat merasakan kehangatan tangan Pak Itam yang sedang menjamah teteknya. Berkerut muka Juliana apabila Pak Itam mula meramas ramas tetek remajanya itu. Mula-mula yang sebelah kiri, kemudian beraleh kepada yang kanan pula. Selitan sentimen yang tidak difahaminya itu jelas terbit dari ulitan tangan Pak Itam. Satu macam desiran kesedapan dapat Juliana rasai melalui setiap ulian Pak Itam ke atas teteknya itu.

Melihatkan palitan rangsangan yang sudah jelas pada reaksi muka Juliana, maka Pak Itam pun mula bertindak mengikut rentak geram yang sudah lama bersabar di hatinya. Dengan cukup rakus kedua belah tetek Julian diulinya. Segala benteng kesabaran telah pun diketepikan. Tekad Pak Itam pada ketika itu hanyalah berlunaskan kepada dalil nafsu semata mata. Pak Itam seolah olah menjadikan tetek remaja itu sebagai alat bagi satu sesi latihan menguli roti canai. Selepas diuli bertalu talu, tetek Juliana cuba diperahnya se mau yang mungkin. Begitulah penangan teknik bersileh ganti yang menimpa tetek Juliana. Sepasang tetek sasa itu terus menerus dikerjakan dengan sepenuh nafsu.

Sagatan jari jari kasar ke atas permukaan halus pada tetek Juliana telah mencetuskan kesan yang sungguh tidak diduga. Semakin lama semakin ketara penyelinapan rangsangan syahwat masuki tetek berkenaan. Juliana mulai leka menikmati hasil yang terbit dari usaha usaha Pak Itam itu. Jari jari si tua cukup tekun memerah tetek Juliana yang berkulit serba lembut itu. Pembendungan kesedapan sudah sukar untuk disorokan. Juliana menarik nafas panjang. Kewarasannya semakin jauh menghanyut. Dengan penuh keyakinan tangan lelaki tua itu telah memimpin tetek Juliana ke kancah syahwat. Tubuh Juliana mula mengeliat ke tidak tentuan. Serentak itu juga teteknya terasa semakin tegang. Sais teteknya telah mula mengelembung. Ianya bagaikan belon yang sudah ditiup. Apabila tetek Juliana mengembang sebegitu rupa, kulit halus yang menyeliputi tetek itu menjadi teramat sensitif pada sebarang sentuhan.

“Ish… ish … cukuplaaah…… pakci…ik ….. arrrhhhh….. Ju tak mauuuu… iiiiieee….pakciiiik….. janganlah gentel kat situuuu….. hiiiissss….” Juliana mengerang ketika cuba menyembunyikan kesedapan. Walaupun hatinya tidak rela, namun kesedapan yang Juliana alami itu cukup luarbiasa bagi dirinya. Lebih lebih lagi semasa Pak Itam mengentel pada sembulan puting tetek tersebut.

“Kenapa Ju ?….. sedap sangat ke ? ….. Apa nak dimalukan….. Bukannya ada orang lain kat sini…. Ju boleh mengerang sekuat hati…. tak siapa yang tahu kecuali kita berdua…..” Pak Itam memberikan kata kata pendorong sambil terus mengentel puting tetek Juliana. Dari barisan kata kata Pak Itam yang sebegitu rupa, jelaslah segala maksud keyakinannya untuk terus mengemudi ledakan syahwat si Juliana.

Perlahan lahan Pak Itam mendudukkan Juliana daripada posisi baring. Baju Juliana diselak ke atas dan terus dipisahkan dari tubuh. Cukup pantas Pak Itam mencampakkan baju itu berapa sejauh yang mungkin. Bahagian tetek Juliana terserlah dengan hanya beralaskan coli kecil yang berwarna merah. Pak Itam diam seketika sambil meneliti kecantikan susuk dada isterinya itu. Si coli kecil ternyata gagal menyembunyikan sebahagian besar tetek Juliana. Namun begitu Pak Itam tidak berhasrat untuk lama mengizinkan coli itu berada di situ. Pantas Pak Itam bertindak untuk menafikan kehadiran coli tersebut. Coli itu dilucutkan dan dilemparkan jauh dari kedudukan mereka. Pada ketika itu maka terpamirlah kedua belah tetek Juliana tanpa dialas se urat benang pun.

Tak berkedip mata Pak Itam memerhatikan sepasang gunung susu yang tercantik pernah dilihatnya. Ternyata ianya besar, tegang dan membukit anak ketinggiannya. Namun yang Pak Itam kira paling istimewa ialah pada bahagian puting tetek Juliana yang berwarna serba kemerahan. Putih mulus kulit Juliana itu tambah menyerlahkan lagi kemerahan pada sepasang puting tersebut. Sungguh berseri ianya terpacak melakari hiasan di kemuncak sepasang gunung tetek. Pak Itam sendiri akui bahawa bukannya mudah untuk ketemui perempuan melayu berputing merah sebegitu. Pak Itam mengosok gosok dadanya apabila mengenangkan tuah nasib dirinya itu.

Di dalam serba kebinggungan Juliana berbaring semula. Tangan Pak Itam telah menyambar sepasang tetek yang tegang lagi besar itu dengan secepat kilat . Tak cukup dengan sepasang tangan, mulutnya juga tidak mahu ketinggalan untuk menjamah tetek Juliana. Bagaikan anak kecil kelaparan susu, Pak Itam menjilat dan menghisap tetek Juliana.

Ternyata serangan mulut Pak Itam itu menjadikan puting tetek Juliana sebagai sasaran tumpuan utama. Ianya terlalu menarik untuk dilepaskan peluang. Walaupun Pak Itam telah berzina dengan berbagai jenis perempuan, namun dia belum pernah dapat menangani puting yang semerah puting tetek Juliana. Desakan itulah yang telah meIorongkan ketekunan tumpuan ke bahagian itu. Kedua belah puting Juliana dikerjakan oleh Pak Itam dengan cukup bernafsu. Tak henti henti kedua-dua belah tangan Pak Itam meramas sambil mulutnya menghisap puting tersebut.

Tubuh Juliana mengeliat habis apabila diperlakukan begitu rupa. Arus kesedapan bagaikan ditiup tiup ke dalam tubuhnya. Matanya pejam tetapi mulutnya mengerang kuat. “Oooh!… tak nak lagi pacik…. uuummmaahh… Ju tak tahan cam ni…. sedapnya… oh sedapnya pacik ooiiii…..” Juliana mengerang tak tentu bahasa sambil badannya meronta-ronta menahan rasa sedap dan lazat. Tangan Juliana terkapai-kapai ke sana kemari. Entah apa yang cuba dicapainya mungkin dia sendiri pun tak tahu.

Tubuh Juliana jadi lemah tak bermaya. Dia terpaksa akur pada kehebatan permainan asmara Pak Itam. Pak Itam telah berjaya memanfaatkan segala pengalaman untuk mencairkan kedinginan Juliana. Segala langkah telah diatur dengan bijak. Ternyata sasaran Pak Itam telah diajukan tepat ke suis penting pada tubuh Juliana. Yang pastinya wanita yang sedingin mana sekali pun pasti akan cair di tangan Pak Itam.

2 Responses to “Juliana Isteri Pak Itam.”

  1. nadia September 11, 2013 at 3:28 am #

    0126678092 utk abg yg blm ade awek

    • zed February 8, 2014 at 1:55 am #

      bestnya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: